• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67874
+
-

افتتاح مرکز مهارت‌آموزی بانوان  در شهرکرد

عضو شورای شهر شهرکرد گفت: مرکز مهارت‌آموزی بانوان با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان و کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر شهرکرد فعالیت خود را آغاز کرد.

 به گزارش تسنیم، «طیبه شریفی» در آیین افتتاح مرکز مهارت‌آموزی در محل پارک بانوان اظهار کرد: مرکز مهارت‌آموزی بانوان با همکاری فنی و حرفه‌ای استان و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شهرکرد فعالیت خود را آغاز کرد. وی با بیان این‌که بانوان در این مرکز به صورت رایگان مهارت‌های لازم را آموزش می‌بینند، افزود: زنان بدسرپرست یا ‌سرپرست خانوار که توان شرکت در دوره‌های مختلف با هزینه‌های بالا را ندارند نیز می‌توانند در این دوره‌ها شرکت و بعد از دریافت گواهی، کسب و کار خود را رونق دهند. 

عضو شورای شهر شهرکرد با بیان این‌که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با ارتقای مهارت‌آموزی و سبک زندگی زمینه اشتغال پایدار برای زنان را فراهم می‌سازد، بیان کرد: دستیابی به فرصت‌های شغلی جدید با توسعه مهارت‌آموزی در جامعه امکان‌پذیر می‌شود. شریفی با بیان این‌که نداشتن مهارت از عوامل اصلی بیکاری جوانان و آسیب‌های اجتماعی است، ادامه داد: هفته ملی مهارت فرصتی برای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه است که بانوان هم می‌توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید